FAQ

Booking af hop

Skal jeg booke tid på forhånd?

Vi anbefaler altid, at du booker tid på forhånd. Vi har begrænsning på banen, og derfor kan vi blive nødt til at afvise gæster, der ikke har en booking.

Jeg vil gerne hoppe på et bestemt tidspunkt, men jeg kan ikke finde det, når jeg forsøger at booke?

Hvis et tidspunkt ikke fremgår, når du forsøger at booke, er det fordi, at det enten ligger uden for vores åbningstid, eller at tidspunktet er fuldt booket.

Jeg skal med i Rush, men jeg skal ikke hoppe. Hvad koster det?

Det er kun gæster, der skal hoppe, som skal betale. Det er gratis for tilskuere at komme ind i parken, og hvis du tager skoene af, må du også gerne gå med rundt på gulvtæppet omkring banen.

Jeg har lavet en booking via jeres hjemmeside, men jeg har ikke fået en bekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse, kan det skyldes flere ting. Bekræftelsen kan være endt i din spam-mappe. Du kan have indtastet din mail forkert. Vores system kan have lavet en fejl. Hvis du er i tvivl, om din booking er gået igennem, bedes du ringe til os eller sende os en mail.

Skal jeg booke til dem, der ikke skal hoppe?

Du skal kun booke tid til det antal personer, som skal hoppe.

Booking af fødselsdage og events

Kan man holde fødselsdag i Rush?

Du kan altid holde fødselsdag i Rush. Der er både mulighed for at hoppe på banen og spise mad i et af vores lokaler. Vi har to forskellige pakker til børnefødselsdage,
og vi kan også sammensætte en pakke til en familiefødselsdag, hvis de voksne også vil være med.

Kan man holde firmaarrangementer i Rush?

Ja! Vi elsker alle typer af arrangementer. Vi har nogle faste firmapakker, som du kan læse mere om her: https://rushdanmark.dk/teambuilding-hos-rush/
Vi vil også gerne tilpasse arrangementet til jeres ønsker, så kontakt os gerne på mail: aarhus@rushdanmark.dk

Betaling

Jeg har booket, men jeg har ikke betalt?

Betaling foregår først ved ankomst til parken, og du skal derfor ikke betale, når du booker. Har du booket et større event, kontakter vi dig, såfremt du skal betale et depositum.

Kan man betale med dankort / kreditkort hos jer?

Vi tager både imod kontanter og diverse betalingskort i parken.

Afbestilling

Jeg har lavet en booking, men jeg er blevet forhindret i at komme. Hvordan afbestiller jeg?

Bookinger (gælder kun alm. hop og Rush After Dark) kan afbestilles på telefon eller på mail. Hvis du afbestiller via mail, bedes du gøre det senest 24 timer før. Ved større grupper (+20), skal afbestilling ske på mail eller telefon, senest 5 hverdage inden, ellers kan du risikere, at blive opkrævet det fulde beløb.

Jeg har booket en fødselsdag/event, men vi er blevet forhindret i at komme. Hvordan afbestiller jeg?

Du kan senest afbestille din fødselsdag/event 5 hverdage før arrangementet. Afbestilling skal ske skriftligt til aarhus@rushdanmark.dk. Dit arrangement er først afbestilt, når du modtager en bekræftelse på mail. Hvis du forsøger at afbestille din fødselsdag/event mindre end 5 hverdage før arrangementet, kan du blive opkrævet det fulde beløb.

Generelt

Hvor tidligt skal jeg ankomme til Rush?

Hvis du har booket tid til at hoppe, anbefaler vi, at du kommer ca. 15 minutter før i hverdage og ca. 20 – 30 minutter før i weekenderne. Fødselsdage og større grupper beder vi komme senest 30 minutter før jeres tid starter.

Skal man have jeres Rush-sokker på?

Af sikkerhedsmæssige årsager er det obligatorisk at have Rush-sokker på, når man hopper. Der er tale om skridsikre sokker, der hjælper hoppere med at stå fast. Du må meget gerne gemme dine sokker og benytte dem igen ved næste besøg. Et lille tip: de holder længere, hvis du vasker dem i hånden.
Hvis du har lignende sokker fra en anden trampolinpark, kan du desværre ikke benytte dem i vores park.

Mit barn er 4 år gammelt. Må han/hun gerne hoppe på hele banen?

Vi har et separat område til børn under 5 år, hvor de kan hoppe i fred for større børn og voksne. Af sikkerhedsmæssige årsager er det kun i dette område samt på Slam Dunk Basket og Slack Line, børnene under 5 år må opholde sig. Der er adgang til området fra det store trampolinområde, så forældrene kan holde øje med deres barn og se dem hoppe rundt.

Hvad koster det for børn under 5 år at hoppe?

Børn under 5 år koster 50 kr. for 1 time. Hvis en af forældrene selv skal hoppe og betaler for dette, kan man få ét barn under 5 år med gratis. Dette barn har stadig kun adgang til børneområdet.

Hvor gammel skal man være til Rush After Dark?

Rush After Dark er til alle festglade børn, unge og voksne over 10 år. Du kan komme til Rush After Dark hver fredag aften kl. 20 – 22.

Har I omklædning med skabe?

Vi har ikke omklædningsrum, men du kan benytte et af de store toiletter til at klæde om. Vi har masser af skabe til dit overtøj og dine værdigenstande. Det koster 10 kr. for et skab.

Har I parkering tæt på parken?

Lige uden for parken har vi 70 gratis parkeringspladser, som vores gæster frit kan benytte.

Kan man spise mad i parken?

Ja, vi har en hyggelig café hvor du kan købe lette retter som f.eks. pizza, pølsehorn, snacks og drikkevarer. Derfor er medbragt mad og drikke ikke tilladt i parken. Det er tilladt at medbringe vand.

Ansvarserklæring

Hvor længe gælder en ansvarserklæring?

Vores online ansvarserklæring er gyldig i 12 måneder fra den dato, den er udfyldt. Er du i tvivl, om din erklæring stadig er gældende, kan du altid bede en receptionist tjekke det for dig i parken, eller du kan kontakte os på telefon el. mail.

Hvem skal udfylde en ansvarserklæring?

Alle besøgende i Rush, der skal benytte trampoliner og aktiviteter, skal have en underskrevet ansvarserklæring. Er du over 18 år, kan du selv udfylde erklæringen. Er du under 18 år, skal din erklæring udfyldes og underskrives af en forælder eller værge.
Du finder vores ansvarserklæring her: https://rushdanmark.dk/ansvarserklæring.
Erklæringen bliver gemt online, så du behøver ikke at printe den.

Hvorfor skal jeg udfylde en ansvarserklæring?

Ansvarserklæringen er din accept af, at der er en række regler, som skal følges i parken. Erklæringen skal sikre, at du kender og er indforstået med reglerne for dit besøg.
Du finder vores ansvarserklæring her: https://rushdanmark.dk/ansvarserklæring.
Erklæringen bliver gemt online, så du behøver ikke at printe den.

Må jeg gerne udfylde ansvarserklæring for mit barnebarn / datters veninde / nevø?

Du har mulighed for at udfylde en 24-timers erklæring, som kun er gældende på den dag I kommer og hopper. 
Erklæringen bliver gemt online, så du behøver ikke at printe den.

Priser og åbningstider

Hvornår har I åbent?

Du kan altid finde vores åbningstider på hjemmesiden eller på vores Facebookside.

Hvad koster det at komme ind?

Du kan se alle vores priser her. Vi tilbyder 1 time, 1½ time, 2 timer eller 3 timers hop, så der er rig mulighed for at vælge den tid, der passer dig bedst.

Har I åbent i ferier og på helligdage?

I skolernes ferier forsøger vi altid at have åbent så meget som muligt. Vi opdaterer vores åbningstider i ugerne op til ferierne, så du kan følge med i, hvornår du kan besøge Rush. Se vores hjemmeside, Facebookside eller tilmeld dig vores nyhedsbrev for at følge med.

Kan jeg købe klippekort til parken?

Du kan købe 10- eller 20-turs klippekort til Rush. Hvert klip er gældende til 1 times Free Jump. Klippekortet er personligt og kan derfor kun bruges af én person. Vi sælger også 10-turs klippekort til vores fitness- og børnehold.

Anbefal os

Sommerens åbningstider

Mandag: kl. 10 - 18
Tirsdag: Kl. 10 - 18
Onsdag: Kl. 10 - 18
Torsdag: Kl. 10 - 18
Fredag: Kl. 10 - 18
Lørdag: Kl. 10 - 18
Søndag: Kl. 10 - 18

Telefonens åbningstider:

Mandag kl. 10-16
Tirsdag - fredag kl. 10-18
Lørdag og søndag kl.10-15

Helligdage: kl.10-15

Sommerferie:
mandag til søndag 10-15

Book din hoppetid

Kontakt os

+45 86 14 16 00
aarhus@rushdanmark.dk
Søren Nymarks Vej 8F-G
8270 Højbjerg, Danmark