Børnefødselsdag hos Rush trampolinpark

Nye retningslinjer til og med d. 13/12

Grundet det gældende forsamlingsforbud på 10 personer i ovenstående periode, er vi nødsaget til at ændre på vores fødselsdagskoncept i den givne periode. Det er i denne periode derfor muligt at holde fødselsdag i Rush for 8 deltagere. På denne måde, er det stadig muligt at 2 forældre også kan deltage i fødselsdagen, da vi kun må tage imod grupper på max 10 personer. Booker du derfor fødselsdag til afholdelse i denne periode, vil det være med 8 deltagere. Hvis du er i tvivl om, hvordan du booker, er du velkommen til at skrive en mail til os på aarhus@rushdanmark.dk eller ringe til os på telefon 86141600

Børnefødselsdag med masser af sjove aktiviteter hos Rush

Du kan holde din børnefødselsdag hos Rush! Vi sørger for det hele, så I kan nyde dagen sammen og have det vildt sjovt på vores fede trampoliner. I kan holde fødselsdagen som I ønsker – vi sørger for mad, hygge og masser af aktivitet på trampoliner, så børnene får brændt en masse energi af.

Fødselsdagen starter med 1 times hop i hele parken, hvor de kan spille Dodgeball, kæmpe mod hinanden på Battle Beam eller Reaction Wall, eller de kan hoppe frit rundt på vores store Main Court; mulighederne er uendelige! Herefter rykker børnefødselsdagen hen til et lokale, hvor der vil blive serveret mad og drikke – og oprydningen bagefter står vi selvfølgelig også for.

Vi har et minimum antal deltagere på fødselsdage på 10 personer.
Der kan max være 4 fødselsdagsbørn pr. fødselsdag.

Der er mulighed for selv at medbringe mad eller leje lokale uden hop. Kontakt os på aarhus@rushdanmark.dk for yderligere information.

Når I skal afholde børnefødselsdag, skal I medbringe en liste med for- og efternavne på alle de børn der skal hoppe – så udfyldes der er en fælles ansvarserklæring for hele fødselsdagen herude i parken.

Husk at oplyse os om eventuelle allergier, samt hvis nogle ikke spiser svinekød

I har altid mulighed for selv at supplere til menuen der serveres, og I må altså gerne medbringe fx grøntsagsstave eller lignende, hvis I ønsker det.

Børnefødselsdag i weekenden 

I weekenden kan børnefødselsdagen holdes i følgende tidsintervaller: 

11:00-12:45
13:00-14:45
15:00-16:45

Børnefødselsdag i hverdagene

Det er også muligt at holde børnefødselsdag tirsdag til fredag efter kl. 15.00. Der er større frihed i forhold til hvilke tidspunkter I kan afholde fødselsdag på i hverdagene – se de forskellige tider i kontaktformularer.

Fødselsdagsinvitation til din børnefødselsdag

Vi har lavet en fødselsdagsinvitation, som du selv kan printe ud og udfylde – så din børnefødselsdag kan starte på bedste vis. 

Download den her

Party After Dark

Er du til endnu mere fest og farver, skruer vi op for musikken og diskolyset til Party After Dark. Hold din fødselsdag eller klassefest i eget festlokale med masser af diskolys og høj musik. Party After Dark afholdes kun fredag aften fra 19:30-22:00 og kræver, at deltagerne er mindst 10 år gamle. 

Book en Party After Dark fødselsdag eller kontakt os på telefon 86 14 16 00

+ 1/2 time i eget festlokale
+ 2 timers hop
+ Rush-sokker
+ 1 1/2 foccacia
+ 1 sodavand
+ 1 slush ice

Tilkøb til børnefødselsdag

Når du holder børnefødselsdag i Rush Trampolinpark, kan du tilkøbe nogle forskellige ekstra ting. 

  • ½ times ekstra hop 
    Ønsker I at hoppe i længere tid, kan I tilkøbe ½ times ekstra hop, som ligger før de angivne tidsrum. Prisen for ½ times ekstra hop er 25,- tirsdag, onsdag og torsdag. Fredag, lørdag og søndag er prisen 50,-. 
  • Kagemand 
    I har også mulighed for at købe en kagemand til 200,-. Den erstatter donutten, dog er det inklusiv et ekstra pølsehorn til hver deltager.
  • Sej bordopdækning fra Party In A Box (kendt fra “Løvens Hule” på DR1)
    Du kan tilkøbe en sej bordopdækning til din fødselsdagsfest. Vi har 4 forskellige temaer, som du kan vælge imellem; Aloha, Enhjørning, Fodbold og Star Wars. Du kan se de 4 temaer på billederne nedenfor. Prisen for bordopdækning er 39,- ekstra pr. gæst, som kommer oveni den ovenstående pris pr. barn.

Aloha tema til din fødselsdagsfest 

Hvis du bestiller et Aloha tema som borddækning til din fest, får alle gæster en blomsterkæde hver. Du og dine gæster er selvfølgelig velkomne til at tage jeres blomsterkæde med hjem efter jeres besøg i parken.

Enhjørning tema til din fødselsdagsfest

Bestiller du enhjørning tema til din fødselsdagsfest, får alle gæster en ryssel (fløjte) med sejt enhjørningprint på. Du og dine gæster må selvfølgelig gerne tage disse rysler med hjem efter fødselsdagen. 

Fodbold tema til din fødselsdagsfest 

Vælger du fodbold temaet, får du og dine gæster hver en dommerfløjte, som I må tage med hjem. 

Star Wars tema til din fødselsdagsfest

Vælger du vores Star Wars tema, får I alle en sej Star Wars maske, som I må tage med hjem.  

Afbestilling af børnefødselsdag

Hvis I skulle være forhindret I at afholde børnefødselsdagen, skal afbestillings ske på mail til aarhus@rushdanmark.dk senest 5 dage før arrangementet afholdes. Sker afbestillingen senere end dette, kan du blive opkrævet det fulde beløb. Arrangementet er først afbestilt, når du modtager en bekræftelse på dette.

Vi glæder os til at se jer til et brag af en børnefødselsdag!

Anbefal os