Børnefødselsdag hos Rush trampolinpark
Børnefødselsdag med masser af sjove aktiviteter hos Rush
Du kan holde din børnefødselsdag hos Rush! Vi sørger for det hele, så I kan nyde dagen sammen og have det vildt sjovt på vores fede trampoliner. I kan holde fødselsdagen, som I ønsker – vi sørger for mad, hygge og masser af aktivitet på trampoliner, så børnene får brændt en masse energi af.
Arranger en aktiv børnefest
Fødselsdagen starter med masser af fri hop og leg i hele parken, så ungerne rigtigt kan brænde energi af og være aktive sammen.
De kan spille Dodgeball, kæmpe mod hinanden på Battle Beam eller Reaction Wall, eller de kan hoppe frit rundt på vores store Main Court; mulighederne er uendelige!
Herefter rykker børnefødselsdagen hen til et lokale, hvor der vil blive serveret mad og drikke – og oprydningen bagefter står vi selvfølgelig også for. Det bliver altså ikke meget nemmere at holde en fødselsdagsfest – vi sørger endda også for kaffen til de voksne.
Vi har flere muligheder, så der er helt sikkert også noget, der passer til jeres ønsker.
Børnefødselsdag
min. 10 personer- 60 min Free Jump
- 45 min i eget festlokale med UV-/diskolys
- Rush strømper
- Opdækning og oprydning af lokale
- 1 Rush Glow Tattoo
- Menu: 1/2 pizza, 1 donut, 1 party slushice samt vand og saftevand
All inclusive
min. 10 personer- 120 min Free Jump
- Eget festlokale hele festen (i alt 2,5 time)
- UV-/diskolys i festlokale
- Glow ansigtsmaling og 1 Rush Glow Tatoo
- Rush strømper
- Indbydelser (afhentes i parken)
- Opdækning og oprydning af lokale
- Menu: 1/2 pizza, 1 donut, 1 stor slushice, 1 slikpose, popcorn, samt vand og saftevand
Der kan være 1 fødselar per 5 fødselsdagsdeltagere. Hvis man er flere fødselarer end dette, kan de tilkøbes til 75 dkk per fødselar.
For hver 2 deltagere kan I vælge 1 pizza mellem margherita, skinke, oksekød eller pepperoni. I har altid mulighed for selv at supplere til menuen der serveres, og I må altså gerne medbringe fx grøntsagsstave eller lignende, hvis I ønsker det.
Husk at oplyse os om eventuelle allergier, samt hvis nogle ikke spiser svinekød
Når I skal afholde børnefødselsdag, skal I medbringe en liste med for- og efternavne på alle de børn der skal hoppe – så udfyldes der er en fælles ansvarserklæring for hele fødselsdagen herude i parken.
Party After Dark
Er du til endnu mere fest og farver, skruer vi op for musikken og diskolyset til Party After Dark. Hold din fødselsdag eller klassefest i eget festlokale med masser af diskolys og høj musik. Party After Dark afholdes kun fredag aften fra 19:30-22:00 og kræver, at deltagerne er mindst 10 år gamle.
Book en Party After Dark fødselsdag.
+ 1 1/2 time i eget festlokale med UV-/diskolys
+ 2 timers hop til Rush After Dark
+ Rush strømper
+ 1 Glow Stick samt Glow ansigtsmaling og 1 Rush Glow Tattoo
+ Menu: 1/2 pizza, 1 sodavand og 1 party slushice
Tilkøb til børnefødselsdag
Når du holder børnefødselsdag i Rush Trampolinpark, kan du tilkøbe nogle forskellige ekstra ting.
- ½ times ekstra hop
Ønsker I at hoppe i længere tid, kan I tilkøbe ½ times ekstra hop til 50,-. - Slikpose
Ønsker I at uddele lækre færdigblandede slikposer til jeres fødselsdagsgæster, så kan I tilkøbe slikposer til 25,- kr. ekstra pr. gæst. - Sodavand
Vil I gerne have sodavand til fødselsdagen i stedet for saftevand? For 15,- kr. ekstra pr. gæst får I 1×0,5 ltr. sodavand. - Slushice
I kan ændre jeres fødselsdag slushice til en stor slushice for 10,- kr. ekstra pr. gæst. - Fødselsdagsindbydelse
Inviter jeres gæster til fødselsdagen med de sejeste Rush-indbydelser. De koster 10,- per indbydelse og findes lige her. - Ekstra pizza
Bliver gæsterne mon lidt ekstra sultne oven på al det hopperi? Så kan I tilkøbe alle de ekstra pizzaer I ønsker til 85,- per pizza. Vælg mellem: margherita, skinke, oksekød og pepperoni.
Afbestilling af og ændringer i børnefødselsdag
Hvis I skulle være forhindret I at afholde børnefødselsdagen, skal afbestillings ske på mail til aarhus@rushdanmark.dk senest 7 dage før arrangementet afholdes. Ligeledes hvis du ønsker at foretage ændringer i bookingen eller flytte denne til en ny dato, skal de ske senest 7 dage før arrangementet. Sker afbestillingen senere end dette, kan du blive opkrævet det fulde beløb. Arrangementet er først afbestilt, når du modtager en bekræftelse på dette.
Vi glæder os til at se jer til et brag af en børnefødselsdag!