For børn – hold din børnefødselsdag hos os

Vi elsker at fejre børn og barnlige sjæle, og derfor vil vi gerne gøre det nemt at holde børnefødselsdag i Rush Aarhus. Med vores to fødselsdagspakker er der mulighed for at holde lige præcis den børnefødselsdag, I ønsker.

Alle fødselsdagspakkerne kræver minimum 10 deltagere. Når I har booket jeres børnefødselsdag, skal I også huske at sende en deltagerliste med navne og fødselsdato på alle hoppende fødselsdagsgæster til aarhus@rushdanmark.dk.

 

Fødselsdagshop


+ 1 times hop  (ankomst 30 min før)
+ Rush-sokker
+ Børnemenu (½ kanelmuffin. 1 lille pizza, 1 pølsehorn, 1 lille slush ice, saftevand og vand)
+ 1 time i eget festlokale
Pr. barn kr. 169,-
+ kr. 30,- i tillæg for +14 år

Lej eget lokale


+ 1 times lokaleleje (max 15 personer)
+ Medbring selv mad og drikke
+ Oprydning af lokale
Leje af lokale 599,- (+15 pers. – kontakt os)
Hop + Rush-sokker tilkøbes separat

Børnefødselsdagen består af 1 times hop efterfulgt af 1 time i eget festlokale.

Vi tilbyder fødselsdagspakkerne i følgendes tidsrum:
11:00 – 13:00
13:00 – 15:00
15:00 – 17:00
17:00 – 19:00

Ønsker I at hoppe længere tid, kan I tilkøbe ½ times ekstra hop. Den ½ times ekstra hoppetid vil som udgangspunkt ligge før  de angivne tidsrum. Prisen for ½ times ekstra hop er 25,- tirsdag, onsdag og torsdag. Fredag, lørdag og søndag er prisen 50,-.
Det er også muligt at tilkøbe en kagemand til kr. 200,-. Kagemanden erstatter den halve kanelmuffin, og med i prisen får I også et ekstra pølsehorn til hver deltager.

Du kan booke din børnefødselsdag online ved at benytte “Party Booking” i toppen af siden eller kontakte os på mail: aarhus@rushdanmark.dk. Husk at oplyse os om, hvis gæsterne er vegetarer, ikke spiser svinekød eller ved spørgsmål om allergener.

Rush After Dark – Party

Er du til endnu mere fest og farver under børnefødselsdagen, anbefaler vi dig at prøve vores fødselsdagspakke: Rush After Dark – Party.
Rush After Dark – Party afholdes, mens der er Rush After Dark, så er du til diskolys, høj musik og godt selskab, er denne type fest helt sikkert noget for dig. Festenbestår af:

Rush After Dark – Party


+ 2 timers hop
+ Rush-sokker
+ ½ time i eget party room (ved +10 deltagere)
+ 1 pizza
+ 1 sodavand
+ 1 slush ice
Pr. deltager 249,-

Vi serverer pizza og en lille slush ice til gæsterne kl. 19:30. Fra kl. 20:00 er der fri leg på trampolinerne.
Bemærk: Rush After Dark – Party kan i øjeblikket ikke bookes via hjemmesiden. Du bedes derfor ringe til os på +45 86 14 16 00 eller sende en mail til aarhus@rushdanmark.dk for at booke.
Rush After Dark – Party kræver også mindst 10 deltagere, for at få et lokale, men det kan godt bookes til færre, så reserverer vi bare et bord til jer, i vores caféområde.


Fødselsdagsinvitation til din børnefødselsdag

Vi har lavet en fødselsdagsinvitation, som du selv kan printe ud og udfylde – så din børnefødselsdag kan starte på bedste vis.

Download her

Ansvarserklæring

Alle vores besøgende er pålagt at underskrive en ansvarserklæring, før de kan hoppe i parken. For børn under 18 år  skal erklæringen underskrives af en forælder eller værge for at være gældende. Når erklæringen er underskrevet, gælder den i 1 år.

Bemærk: Afbestilling af events skal ske på mail til aarhus@rushdanmark.dk senest 5 hverdage før arrangementet. Sker afbestilling senere end dette, kan du blive opkrævet det fulde beløb. Arrangementet først er afbestilt, når du modtager en bekræftelse på dette.

© 2017 Rush Danmark. All Rights Reserved.